دانلود انواع نرم افزار های کاربردی و تخصصی [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

دانلود انواع نرم افزار های کاربردی و تخصصی

تبلیغات بنری

نرم افزار تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری AIDA64 Extreme
تعداد بازديد : 934

AIDA64 Extreme دارای موتور تشخیص سخت افزار است که در کلاس خود بی نظیر است. این نرم افزار اطلاعات دقیق در مورد نرم افزار نصب شده را ارائه می دهد و عملکردهای تشخیصی و پشتیبانی از اورکلاک را ارائه می دهد. از آنجا که مانیتور سنسورها در زمان واقعی است ، می تواند ولتاژ ، دما و سرعت خواندن دقیق فن را جمع کند ، در حالی که عملکردهای تشخیصی آن به تشخیص و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری کمک می کند. همچنین چندین معیار برای اندازه گیری یا عملکرد اجزای سخت افزاری منفرد یا کل سیستم ارائه می دهد. این نرم افزار  سازگار با تمام نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز ، از جمله ویندوز 10 و ویندوز سرور 2016 است.
 دانلود

دانلود نرم افزار YouTube Downloader
تعداد بازديد : 866

چیزهای جالب بسیاری در YouTube وجود دارد ، اما شما نمی توانید فیلم ها را به صورت پیش فرض بارگیری کنید یا آنها را به عنوان فایلهای صوتی ذخیره نکنید. به همین دلیل YouTube Video Downloader را توسعه دادیم. این برنامه به شما کمک می کند بارگیری های ویدیویی را به سرعت و بدون توقف انجام دهید. با استفاده از برنامه ما می توانید به سادگی یک لیست پخش یا کانال YouTube را یک بار بارگیری کنید و هر زمان و هر کجا که می خواهید تماشا کنید.

این برنامه دارای کاربردهای راحت بسیاری برای کشف و لذت بردن شماست. آن را امتحان کنید ، آن را بارگیری کنید!

     چندین فیلم به طور همزمان بارگیری می شود
     پشتیبانی از وضوح فوق العاده بالا از جمله 4K & 8K (با صدا)
     لیست های پخش کامل و کانال ها را بارگیری می کند
     YouTube ، Vimeo ، Dailymotion ، Soundcloud و موارد دیگر
     آهنگ صوتی را استخراج می کند و آن را به صورت MP3 ذخیره می کند
     در تمام سیستم عامل های مدرن (macOS ، Windows و Ubuntu) کار می کند


 دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 13:50

نرم افزار تشخیص و حل مشکلات شبکه PingPlotter
تعداد بازديد : 873

PingPlotter برای استقرار و دسترسی به هر کجا که نیاز باشد آسان است ، خواه یک محل کار محلی ، سرور از راه دور یا رایانه ابری باشد. علاوه بر این ، استفاده از پهنای باند پینگ پینگ پلاتتر به معنای این است که می توانید صدها مسیر را در زمان واقعی رصد کنید ، و به شما در پیشبرد تأثیرگذاری مسائل کمک می کند. وقتی یک شبکه دارای مشکلات است ، شما اغلب به چیزی بیش از تصویر بزرگ نیاز دارید. PingPlotter به شما کمک می کند تا سریعاً عمل کنید.
همه چیز از زمان تاخیر تا اتصال اتصال برای هر هاپ در یک مسیر نمایش داده می شود و به شما کمک می کند مشکلات را با یک نگاه مشخص کنید. هنگامی که باید ببینید مکانها در یک شبکه به چه صورت زندگی می کنند ، PingPlotter روشن ترین پنجره را به شما می دهد.

 دانلود

نرم افزار VMware Fusion- شبیه سازی انواع سیسیتم عامل ها در مک
تعداد بازديد : 1146

VMware Fusion به کاربران Mac توانایی اجرای Windows در Mac را به همراه صدها سیستم عامل دیگر را در کنار برنامه های Mac و بدون راه اندازی مجدد فراهم می کند. فیوژن برای کاربران خانگی به اندازه کافی ساده است و برای متخصصان ، توسعه دهندگان و مشاغل IT به اندازه کافی قدرتمند است.
 دانلود

نرم افزار Reallusion Cartoon Animator
تعداد بازديد : 945

این نرم افزار برای خلق شخصیت هایی با انیمیشن های پیشرفته و چهره های واضح صورت ارائه شده است. نسخه جدید Cartoon Animator 4 شامل Smart IK ، 3D Head Creator و ضبط حرکت در زمان واقعی (mocap صورت از وب کم) و سایر ابزارهای جدید برای بهبود عملکرد انیمیشن 2D است.
ویژگی های اصلی:
محیط تولید:
• محیط انیمیشن کامل 2D
• اضافه کردن فیلم برای ویرایش
• همگام سازی گسترده و انیمیشن keyframe
عمق واقعی لایه Z و نمای دوربین سه بعدی
انیمیشن هوشمند:
• تغییر در صورت و بدن در زمان واقعی
• همگام سازی خودکار لب از متن و فایل های صوتی
• نسخه اصلی با کنترل های IK و FK
• جایگزینی انیمیشن Sprite
بازی بازیگری:
• بازیگر مجازی ایجاد یک عکس
• صورت و بدن یک عکس از هر کجا
• پروفایل های چهره های سه بعدی و ویژگی های صورت
• سبک نامحدود لباس و خطوط شخصیت
Stage و SFX:
• صحنه کل گروه را مدیریت کنید
• آهنگ های خود را اضافه کنید
• لوازم جانبی تعاملی با انیمیشن
• محتوای ویژه متن و کیت جلوه های جوی
:
• تصاویر ، فیلم ها و آهنگ های فلش رایگان
• سیستم های محتوای شخصیت های سفارشی
• پروفایل های ترافیک کاربر
• موجودی محتوای آنلاین در پشت صحنه
نمایش و خروجی:
• ارائه 3D استریو برای هر دستگاه
• فرمت های صادراتی تصویر و فیلم محبوب
• خروجی وب و فیلم های فلش
• تولید مجدد با کانال آلفا

 دانلود

نرم افزار بازیابی اطلاعات SystemRescueCd
تعداد بازديد : 868

SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه ی  لینوکس است که به عنوان یک CD-ROM یا USB قابل استفاده برای مدیریت یا تعمیر سیستم و داده های شما پس از ازبین رفتن است. هدف این است که راهی آسان برای انجام وظایف سرپرست روی رایانه شما ، مانند ایجاد و ویرایش پارتیشن های دیسک سخت فراهم کند. این نرم افزار با نرم افزارهای زیادی مانند ابزارهای مدیریت دیسک (parted ، partimage ، fsarchiver ، ابزارهای فایل سیستم ، ...) ، برنامه های مدیریت شبکه و ویرایشگرهای متن ساده همراه است. این قابل استفاده برای رایانه های لینوکس و ویندوز ، و همچنین بر روی دسک تاپ ها و سرورها است. این سیستم نجات نیازی به نصب ندارد ، زیرا می توان از درایو CD / DVD ، USB USB یا شبکه با استفاده از PXE استفاده کرد. اما در صورت تمایل می توان آن را بر روی دیسک سخت نصب کرد.گ

 دانلود

نرم افزار بک آپ گیری CloneZilla Live
تعداد بازديد : 859

Clonezilla Live یک سیستم عامل GNU / Linux قابل بوت است که امکان تهیه نسخه پشتیبان از پارتیشن ها و دیسک ها را دارد. سیستم را می توان از CD ، فلش مموری USB یا هارد دیسک USB راه اندازی کرد. کلونزیلا از طیف گسترده ای از قالب های پرونده پشتیبانی می کند: ext2، ext3، ext4، reiserfs، reiser4، xfs، jfs برای GNU / Linux، (2) FAT، NTFS برای ویندوز، (3) HFS + برای Mac OS، (4) UFS برای FreeBSD، NetBSD ، OpenBSD ، (5) VMFS و VMWare ESX. همچنین قالیت پشتیبانی از GPT ، MBR یا پشتیبانی از رایانه هایی را که UEFI BIOS نصب شده دارند را دارد ... 

 دانلود

 

نرم افزار WHDownloader
تعداد بازديد : 647

WHDownloader ، که قبلاً Windows Hotfix Downloader خوانده می شد ، یک بارگیری سبک و آسان برای استفاده است که برای یافتن و استفاده از آخرین به روزرسانی های Microsoft Windows استفاده شده است.

ویژگی های WHDownloader:

بارگیری به روزرسانی های ویندوز
بارگیری به روزرسانی های اداری offic
بارگیری بسته های زبان اداری (پیش sp2)
دانلود SP2 برای Office 2010
ISO ویندوز 7 را بارگیری کنید
نصب / حذف به روزرسانی ها
به روزرسانی های Office را نصب کنید
ادغام به روزرسانی ، بسته های زبان ، درایورها ، ترفندها ، سریال ها ، گواهینامه ها ، تصاویر راه اندازی
ادغام به روزرسانی های دفتر / LanguagePacks / ServicePacks
پاکسازی بروزرسانی ویندوز
به روزرسانی های نصب شده را بررسی کنید
به روزرسانی های ویندوز را بارگیری و ذخیره کنید
و ... 

 دانلود

نرم افزار بهینه ساز رم WMOSetup_3.6.7.111
تعداد بازديد : 659

بیشتر کاربران رایانه های شخصی برنامه های شناخته شده و ناشناخته را در پس زمینه اجرا می کنند که حافظه فیزیکی رایانه شما را به خود اختصاص می دهد و از این طریق بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. Wise Memory Optimizer به شما کمک می کند تا حافظه رم را که توسط برخی برنامه های کاربردی بی فایده برای تقویت عملکرد رایانه شخصی گرفته شده است ، تنظیم و تنظیم کنید.

دانلود فایل با لینک مستقیم

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 19:23

مرورگر Opera
تعداد بازديد : 593

Opera یک مرورگر وب فوق العاده سریع و مطمئن است. به دلیل وجود ابزارهای عالی و ویژگی خوب این مرورگر در تمام دنیا بسیار محبوب است. اپرا برای رابط کاربری خوب خود بسیار آسان است. همه نوع ابزارهای اپرا مخصوصاً برای کاربران طراحی شده اند تا بتوانند از آن بسیار راحت استفاده کنند. نیازی به گفتن نیست که اپرا از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می شود. اگر روزانه از VPN استفاده می کنید ، باید آن را بارگیری کنید ، زیرا این ویژگی نیز از این ویژگی برخوردار است. سرعت بارگیری خوبی دارد که دوست دارید. همچنین می توانید از ویژگی مرور خصوصی آن استفاده کنید. موضوع اپرا واقعاً عالی است. اما به شما اجازه داده می شود تا آن موضوع را بهتر کنید تا بهتر شود.داز این گذشته ، Opera یک مرورگر کوچک اما مفید است. استفاده از آن بسیار ساده است. میانبرهای صفحه کلید مانند سایر مرورگرهای وب است.

 
  دانلود

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 20:10
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//